Thursday, 16 February 2012

MEDIA MAASHREY KI TABAHI KA BAIS HE


  GALAT.....BILKUL GALAT...Ye barson se ak tarika chala araha he k koi shaks apni galti ya jurm  tasleem nhi krta.or agr ahsas ho b jye to dosro par dalne ki koshish krta he.wo bht azeem log hote hen jo apni galti tasleem krte hen.Yehe kuch MEDIA k sath ho raha he jis ko dekho media ko bura bhala keh raha he,new generation ki tabahi o barbadi me media ka hath batata he, bey rah rawi or behoda omoor k faroog ka ilzam media k sar he.
                       MEDIA kya he? MEDIA to ak be-jan kagaz he jo hamare samne news paperv or novel ki shakal me ata he .media to be-jan machino ka nam he jo hmare samne  tv, radio, computer ki shakal me ati hen .kya....? In be-jan kagazon or machino me ye salahiyat he k apni marzi se kuch kar saky nhi... nhi  hargiz nhi in me jan dalne waly hm khud hen .jo HUM khte hen, jo HUM krte hen,jo HUM chahte hen .ye be jan machines  ya paperz wohi krte hen to kasoor war  HUM hoye ya MEDIA.Maashra afrad se banta he afrad ache hongy to maashra acha hoga.afrad bury hongy to mashra bura hoga. media bazat e khud acha he na bura.media ko badnam krne me sb se bara hath un afrad  ka he jo media se mutalik bunyadi policies bnaty wakt ye khayal nhi rakhty k inka asar mashrey par  positive hoga ya negative .Insan k samne kitni raahen khuli hen lekin in me se konsi achi hen or konsi  buri. ye choose krna insan ka fariza he or is farize ko umda or behtar  tariky se anjam usi wakt diya ja sakta he jb hum khud aqal o shaoor se kam len.
                       Hakikat ye he k media se mutalik tamam ijadaat hairat angez inkalab lane ka sabab bani hen. ijaaad koi b ho us ka acha ya bura hona us k istemal ki noiyat per he . zrort is bat ki he k media ko masbat or mufeed banayen ta k media hamare mashrey me insan ka maawon or madad gar ban kr  ubhre

Tuesday, 14 February 2012

SHEHAR_E_ KARACHI MEIN BARISH



Barish ka lafz sun ker kitna acha mehsos hota hai na???
har taraf khushi ka sama,khush gawar mosam,thandi see hawa aur matti ki khushboo, per mein baat karahi hoon apny shehar KARACHI mein honey wali barish ki jo kabhi bhi hojati hai bina badal ki barsaat, jee haan mein baat karahi hoon karachi mein honey wali khoon ki barish ki jo roz roz hoti hai jis mein suicidal bomb blast aur target killing shamil hain.yaha sab ek dusrey ke khoon k piyasey baney huey hain ager kisi political party ney kisi dusri political party ko kuch keh diya to strikes aur target killing ka shuru hojana bohut aam baat hogae hai aur hum awam yeh baatein suney k itnu aadi hogayein hain ke ab to bacha bacha "Breaking News" aney pe guess karleta hai ke target killing ya phir blast ki he news hogi.
ya to hum ney khush rehna seekh liya hai ya phir hum itny pathar dil hogayein hain key ab yeh cheexein hum pe asar he nahi karti.....shaayd!!!

Din mein 5 sey 6 bar yeh slide chal rahi hoti hai 'na maloom afraad ny andah dun firing kardi jis sey 6 halak aur 5 log zakhmi hogayein' kitni choti see khaber lagny lagi hai na yeh ab humein?!!! rozana kisi ka ghar ujarhta hai......mera karachi jo kabhi roshnion k shehar sey jana jata thaa ussey kisi ki nazer lag gae hai, mery karachi ko aisey hathon mein sonp diya gaya hai jinhey sirf apni parwah hai awam ki nahi.
Qayamat ki nishani hai ek musalman dusrey musalman ka qatl_e_aam karey ga.
khuda hum sab ko apni hifz_o_aman mein rakhy.
(AMEEN)


Churlish Behavior...


Here we go today...I'll talk about those beings around us, who are very close to us. I'll talk about those as well who have been with us in our happiness, and in our bad time.Off course I'm talking about our friends, some are true, some are just nice, but some are really rude and jealous, though they act sweet. I don't know what is the actual problem with all this kind of people. Are they selfish?? Or double faces? I must say they are not our true friends and never ever compromise. I am very dis-hearted to see that fake faces and want to change them.
Churlishness runs like a poison in one's blood, which not only leads you towards disappointment, but also dominant your rudeness over goodness. This little creature's inside the human destroy his own life, as he started thinking negative it's like only looking at the negative aspect of everything. It destroys the way one thinks and feels, moreover it absorbs up all the being happy time as you always be thinking about others life how perfect and settled, whether looking at the blessings you are loosing by being churlish.
I believe and want to share it too, as we look around we can only see smiling faces and happy people, and we think I am the only one who is sad and not blessed, but deep inside all those faces are sad, fighting with same problems as we think we are the only being fighting and fighting!
So try to enjoy every moment without thinking that someone is getting more than us, as you don't know the reason behind....

Sunday, 12 February 2012

The Power of Positive Thinking



Positive thinking is a mental attitude that admits into the mind thoughts, words and images that are conductive to growth, expansion and success. It is a mental attitude that expects good and favorable results. Positive thinking brings inner peace, success, improved relationships, better health, happiness and satisfaction. It also helps the daily affairs of life move more smoothly, and makes life look bright and promising. A positive mind anticipates happiness, joy, health and a successful outcome of every situation and action.  People around you pick your mental moods and are affected accordingly.
Think about happiness, good health and success and you will cause people to like you and desire to help you, because they enjoy the vibrations that a positive mind emits.
In order to make positive thinking yield results, you need to develop a positive attitude toward life, expect a successful outcome of whatever you do, but also take any necessary actions to ensure your success.
Negative thoughts, words and attitude bring up negative and unhappy moods and actions. When the mind is negative, poisons are released into the blood, which cause more unhappiness and negativity. This is the way to failure, frustration and disappointment.
Think positive and expect only favorable results and situations, even if your current circumstances are not as you wish them to be. In time, your mental attitude will affect your life and circumstances and change them accordingly.



Saturday, 11 February 2012

Ab Waqt Hai "INQILAAB" kA...

                                 
  Revolution jisay urdu may "INQILAAB" kaha jata hai, ek aisa hathiyaar hai jo apnay andar bohot taqat rakhta hai. Or kabhi kabhi is hathiyaar ko istamaal karna awaam k liay bohot zaruri hojata hai kyun kay kahin na kahin ye har insan ki zindagi se jura hua hota hai. Inqilab aata hai logon ki soch say or Inqilab lanay walay b aam insan hotay hain meri or aap ki tarha. Dunia may is ki beshumaar misalain mojud hain.
  Hum nay baarha suna "is mulq mai inqalab aya", "us mulk mai inqalab aya" lekin khun nahi hum kabhi ye sochtay k hamaray mulk may kab Inqalab aay ga?? INQILAB ZINDABAD kay naray lagatay zaror dikhtay hain lekin sochtay nahi kay Inqilab laey ga kon??
  Kisi b mulk ki awam jab had say zyada  zulm sehnay ki himmat nahi rakhti tou wahan ek soch paida hoti hai usay kehtay hain INQALAB! bahtareen misaal Misr ki mojood hai. Akhir wahan kay aam log hi tou Inqilab laEy jin kay andar ek jazba tha, mukammal badlao ki soch thi. Wo zulmat ki zanjeeron se azaad bhi huay jo apnay ghar ki, apni jan ki, apnay maal ki parwa kiay baghair apnay gharon say apnay maqsad ki sarbulandi k liay nikal paray or beshak kamyabi un kay qadam choomti nazar aati hai.
  Kyun nahi hum bhi aisa jazba paida kartay kay hamain bhi Inqalaab lana hai? jab kay hamain  tou charon taraf say zulmat nay gher rakha hai.Ghurbat, bayrozgari, jaraim ye sab zulm hi tou hai hmaray upar... Hum ghalat kaam hotay daikhain gay lekin samnay walay ko us say rokain gay nahi..Hum hmaray hi mulk may dar dar kar gee rahay hain. Hum ek dosray kay hathon maray jaray hain. Boriyon may lashain daikh kar afsos ka izhaar tou kartay hain lekin inqalaab ki khwahish nahi krtay.
 "AB ALLAH HI MALIK HAI IS MULK HA" kehnay say kisi mulk ki taqdeer nahi badli. Kyun kay Allah bhi kisi qoom ki halat us wqt tk nahi badalta jab tak wo khud us k liay koshaan na ho. Ab waqt hai Inqalaab ka jo waqai hmari muh boli "ISLAMI MUMLIKAT" ko haqiqatan sahi rastay pay chala sakta hai. 

Friday, 10 February 2012

CAN POSITIVE THINKING REALLY CHANGE YOUR LIFE???



In a word, yes. But...
There's A Lot More To Positive Thinking Than Just Seeing The Glass Half Full

To experience all that positive thinking has to offer requires repeated action in a number of areas of life. And it's worth it. The rewards are more than I have words to express.

I came to know the principles very well during a personal crisis. Having hit the lowest of lows, the only thing I could think to do was journey inward and try to change my mind. In a state of utter desperation, I threw myself into practicing many of the principles I talk about with my friends. And it worked. I can now say I have firsthand experience of the power that comes from taking control of your thinking.

It is only by learning to control my mind that I can live from my soul consciousness. My soul is part of the universal consciousness. It is all knowing, wise, and abundant. Living from my soul consciousness gives me access to true joy and prosperity.

The biggest blessings in life are those which cause me to reconsider my mind. These often present as crises but are rarely so as they typically unfold into opportunities for surrender and awakening. In every moment, I have a choice in how I choose to think and behave. And the choices I make today dictate my circumstances of tomorrow.

Experience has shown me that you really can travel to new worlds if you're willing to put in the effort. But unless you're willing to incorporate rituals into your daily life, you're not really going to see many positive changes. If you are willing to expend some effort, positive thinking can truly change your life.

Thursday, 9 February 2012

SPIDER'S SILK


Spider silk is a protein fiber. Spins by spider. Spider use their silk to make webs or others structure . All spider silk produced and a single spider can produced up to seven different types of silk for a different uses this is an contrast to insect silk. Many  species  of  spider  have different glands to produced silk  with a different purpose including web, construction, housing, defense, capturing, detaining pray, egg protection and mobility also.

                Different specialized silk  have evolved with  the properties suitable for different uses. Spider fibre is also used for making clothes, as well as parachute. Scientists are also trying to form this fibre through artifical methods not direcly from spiders but they are still not succesful to get this fibre from artifical method but they are continously trying .
                A rare textile mabe from  the silk of more than a millon wild spiders goes on display at the American museum of natural history in Newyork city. To producedthe unique golden cloth tp people spentfour yeras collecting goldenorb spider from telephone poles in nadagascar.
                Thus we can say that we are using spiders webs for different purposes and we are getting benefits from it..............................